علی همچنان تنهاست





*آیا دینی نیست که شما را گرد آورد؟ آیا غیرتی نیست که شما را برای جنگ با دشمن بسیج کند؟ شگفت آور نیست که معاویه انسانهای جفاکار و پست را می خواند و آنها  بدون انتظار کمک یا بخششی از او پیروی می کنند.  و من شما را برای یاری حق می خوانم  (در حالیکه شما بازماندگان اسلام و یادگار مسلمانان پیشین می باشید) با کمک و عطایا شما را دعوت می کنم ولی از اطراف من پراکنده می شوید  و  به تفرقه و اختلاف روی می آورید. نه از دستورات من راضی می شوید و نه شما را به خشم می آورد که بر ضد من اجتماع کنید.


اکنون دوست داشتنی ترین چیزی که آرزو می کنم مرگ است...*

خطبه ۱۸۱
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

قربون علی برم با تنهاییهاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد